Vertrek....!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anita Grinten - WaarBenJij.nu Vertrek....!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anita Grinten - WaarBenJij.nu

Vertrek....!!

Door: Dick & Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

22 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Op vrijdagavond reden we na een lekkere maaltijd bij opa en oma naar Schiphol. Inchecken, nog een drankje aan de bar en op tijd ons mandje in. Om 4.30 uur ging de wekker...Om 5.30 met de shuttle naar Schiphol. Daar gingen we dank zij de KLM Goldcard van Dick snel door het inchecken en ook bij security en de douane was het nog rustig. Dus hadden we genoeg tijd voor een rustig ontbijtje en om wat winkels te bezoeken. Om 10.00 vertrokken we naar Kaapstad. Rustige maar lange vlucht gehad; 11 uur vliegen is een lange zit. 's Avonds aangekomen en direct door de douane, koffers ophalen en de auto bij Avis oppikken. Eenmaal in de auto direct naar onze B&B dat op ongeveer 30 minuten vanaf het vliegveld ligt.

Tags: Kaapstad, Vliegen