Knysna: Tsitsikamma - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Anita Grinten - WaarBenJij.nu Knysna: Tsitsikamma - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Anita Grinten - WaarBenJij.nu

Knysna: Tsitsikamma

Door: Dick & Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Knysna

We rijden in de ochtend naar Tsitsikamma park, dit park maakt onderdeel uit van de Garden Route. Bij deze Garden Route zijn er geen tuinen, maar is er een aaneenschakeling van nationale parken die aan de kust liggen, dus veel zee, meren, baaien en lagunes.
Bij Tsitikamma waait het flink en na een bakkie koffie nemen we het pad naar de hangbrug. Het uitzicht op de oceaan onderweg is giga-mooi. We zien al snel een grote school dolfijnen. De hangbrug zelf ligt ook in een mooie baai met een prachtig uitzicht op de grote bak met water. We lopen terug naar het startpunt en lunchen daar bij de Cattle Baron. We besluiten de andere kant op ook nog een wandeling van een paar kilometer te maken. Daar zien we weer walvissen en ook nog zeerobben die in de branding op vis jagen.
Na deze prachtige dag vol natuurschoon rijden we terug naar Knysna; Coen kruipt achter het stuur en rijdt voor het eerst links. Godzijdank komen we veilig aan en eten we ’s avonds een pizzaatje bij de Waterfront.